Blogg

• Öppettider i sommar

Posted by Administrator on 2 Jul 2018

Under perioden 2:a juli tll 6:e augusti stänger vi vår telefonsupport för semester, men du kan alltid nå oss via support@foreningssupport.se eller kontaktformuläret här på vår webbplats. Då vi har lägre bemanning under dessa veckor kan svarstiden vara något längre än normalt.

Trevlig sommar!

• Ny ägare av Föreningssupport, Bizsys AB from 1 maj 2018

Posted by Administrator on 1 Jun 2018

Idag tillkännager vi att företaget bakom Föreningssupport, Bizsys AB, fått nya ägare per 1 maj 2018. Ägarbytet innebär i praktiken inga större förändringar för er som kund, mycket kommer vara precis som vanligt. Däremot får vi nu mer resurser för att vidareutveckla systemet och göra er medlemshantering ännu bättre och föreningslivet enklare för fler.

Köparen är den digitala teknikbyrån Apptech i Hudiksvall, en leverantör av digitala verksamhetssystem och konsulttjänster inom system- och apputveckling.
    Apptech har sedan ett par år arbetat som underleverantör till Föreningssupport och bl.a. utvecklat den nya mobilappen Insyn Sverige för Föreningssupports systerföretag Your Voice Network.

”Vi har under en längre tid haft dialoger kring fördjupat samarbete även gällande Föreningssupport och den fortsatta vidareutvecklingen. Att Apptech nu förvärvar bolaget innebär att mer resurser läggs på Föreningssupport och att vi skapar nya möjligheter för att ta systemet till nästa nivå.” – säger Daniel Karlsson, tidigare VD

”Apptech och Föreningssupport är verksamheter som påminner mycket om varandra idag. Vi arbetar till stor del med samma tekniker, vi har gemensamma kunder, vi är storleksmässigt likvärdiga och tror på långsiktiga kundrelationer. Dessutom har vi en arbetsrelation sedan tidigare och kommer såklart ha det även fortsättningsvis. Vi tror oss även kunna tillföra mer tjänster till befintliga kunder, särskilt runt kundanpassningar och webbutveckling utanför standardsystemet.” – säger Kristofer Håde, ny VD.

Har ni frågor är ni såklart alltid välkomna att kontakta oss på Föreningssupport.

support@foreningssupport.se

• God Jul

Posted by Administrator on 22 Dec 2017

• Användarträff

Posted by Administrator on 15 Sep 2017

Innehåll:

* GDPR - så anpassar vi systemet för att möta kraven på den nya personuppgiftslagen
    * Swish som betalningsalternativ för intressanmälningar och gåvor
    * Förbättrade rutiner kring intressanmälningar
    * Förbättrad hjälpfunktion i systemet
    * Grupputskick och Epostlistor - så kommunicerar du med dina medlemmar
    * Digitala medlemskort
    * Fakturabetalning via Min sida
    * Systemet får nytt utseende

Mer info och anmälan

• Lär dig mer!

Posted by Administrator on 23 Aug 2017

Den 29 september och 6 oktober anordnar vi endagsutbildningar för dig som vill lära dig mer om Medlemsregistret och/eller Webtool.
    Utbildningarna riktar sig till alla Föreningssupports kunder som vill lära sig mer om systemen, oavsett om man har jobbat en längre tid eller är nybörjare, om man jobbar på ett förbund eller en mindre lokalförening.

Läs mer och boka din plats här

There are 20 items on 4 pages.