Blogg

• Alltid aktuella adresser med SPAR

Posted by Administrator on 18 Oct 2016

Statens personadressregister, SPAR, är ett offentligt register som omfattar alla personer folkbokförda i Sverige, både svenska och utländska medborgare. Med tjänsten SPAR-uppdatering, kontrolleras adresserna i ert register regelbundet och per automatik mot SPAR. Ni har alltid aktuella adressuppgifter till era medlemmar och minskar både arbete och onödiga kostnader för t ex utskick av medlemstidning och årsavisering som går till fel adress.

Kontakta oss för mer information!

• Öppettider under sommaren

Posted by Administrator on 22 Jun 2016

Telefonsupporten är stängd, men du är välkommen att maila dina frågor till support@foreningssupport.se eller använda kontaktformuläret.

Svarstiderna på mail kan vara något längre än vanligt under sommaren, men vi svarar förstås så snabbt vi kan.

Trevlig sommar!

Hälsningar Föreningssupport

• Supporten håller stängt 27 maj

Posted by Administrator on 24 May 2016

Därför håller supporten stängt hela dagen, men du kan självklart maila in dina frågor ändå. Akuta ärenden försöker vi lösa under dagen och övrigt besvarar vi på måndag den 30 maj.

• Utveckling av utvecklare

Posted by Administrator on 17 Mar 2016

Även utvecklare måste utvecklas så idag står internutbildning på schemat.

• Hjälpsidor

Posted by Administrator on 15 Mar 2016

På hjälpsidorna kommer du att hitta steg-för-steg-instruktioner, guider och svar på de vanligaste frågorna gällande våra system. Material gällande Webtool är redan på plats och vi kommer att fylla på med artiklar om övriga system under våren.

Ta gärna en titt!

There are 15 items on 3 pages.