Gåvor

Med gåvomodulen kan din organisation ta emot gåvor via webben, hantera minnes-, högtids- och enskilda gåvor. Vi levererar färdiga gåvoformulär redo att klistras in på er webbplats.

Gåvor och gåvobrev

Systemet har stöd för enskilda gåvor samt minnes- och högtidsgåvor med gåvobrev, vilket distribueras via e-post eller brev.

Gift Crop
Bankcard Crop

Smidig betallösning

Gåvogivaren betalar enkelt sin gåva via Swish-, kort- eller faktura i den inbyggda betalväxeln.

Gåvoadministration

I administratörsvyn hanterar ni era mottagna gåvor och gåvobrev, hämtar statistik och rapporter samt vid behov stämmer av betalningar.

Bokforing

2 av 3 svenskar skänker pengar

2 av 3 svenskar skänker pengar. Av Sveriges vuxna befolkning är det 64 % som skänker. I gruppen 65–79 år är det 76 % som skänker pengar. Med Föreningssupport kan ni samla in pengar med gåvor och öka medlemsintäkterna med flera betalsätt

Källa: Rapporten "FINANSIERING AV IDEELL VERKSAMHET" från FRII i samarbete med PWC.

Frigör tid med ett komplett medlemssystem

Medlemsregister

• Widget till hemsida

Till gåvor och insamling

Nyttja era resurser rätt

Med kunskap och förståelse för medlemshantering och kommunikation hjälper vi små och stora föreningar att göra det bästa av sina resurser.