Paket - Förening

Paketet "Förening" passar den mindre föreningen som vill förenkla hantering och administration kring sina medlemmar och föreningens ekonomi. Eftersom våra system finns på webben är ett användarkonto allt som behövs. När ni byter medlemsansvarig eller kassör är det enkelt att bara tilldela en ny behörighet och fortsätta där tidigare ansvarig slutade. Inga installationer eller backup behövs.

Medlemsadministration

Ni skriver själva ut inbetalningskort för medlemsavgift från medlemsregistret och stämmer av inkomna betalningar i systemet.

Funktionen för grupputskick via epost är en kostnadseffektiv lösning för snabb och smidig kommunikation med medlemmarna. Genom att göra urval kan ni välja att endast nå ut till vissa medlemmar.

Bokföring

Vårt bokföringsprogram passar även den mest ovane bokföraren i den mindre föreningen. Tack vare förenklade begrepp blir det lättare att förstå flödet, och snabbknappar för de vanligaste verifikaten gör systemet smidigt och lättarbetat.

Prova gratis i 90 dagar!

I paketet ingår:

• Medlemsregister
  • Utskriftsfunktion
  • Lista för avstämning av inbetalningar
  • E-postfunktion för grupputskick till medlemmar
  • Bokföringsprogram

Kontakta oss!