Om Oss

Utveckling av webbaserade system sedan 1996

Vi har jobbat länge med att förse medlemsbaserade organisationer med system för hantering av den administrativa verksamheten. Verksamheten startade 1996 och under år 2000 skapade vi den första versionen av vårt webbpubliceringsverktyg. Strax därefter byggde vi grunden till medlemssystemet. Utvecklingen av våra produkter har alltid skett i nära samarbete med våra kunder, som haft stort inflytande och försett oss med massor av bra tankar och idéer.

Med vår kunskap och erfarenhet vågar vi lova att ni får bra och personlig service, anpassad efter behoven i er verksamhet.

Vi finns i Söderhamn och Stockholm

Bizsys AB som är företaget bakom Föreningssupport.se, startades 2008 och är en del av Your Voice Network med 15 medarbetare och över 200 kunder. Your Voice Network har funnits sedan 1996 och vi har alltid haft stort fokus på webbaserade system. Vårt huvudkontor finns i de anrika tullhusen i centrala Söderhamn, och sedan några år tillbaka har vi även kontor och utbildningslokal på Södermalm i Stockholm.

Effektiviserar processer och flöden

Smidig administration är en förutsättning för att bedriva en sund verksamhet. Vi jobbar ständigt med att effektivisera processer och flöden så att ni får ut så mycket som möjligt av vårt system.

Vårt eget arbete grundas på fyra värdeord:

• Trygghet
  • Kunskap
  • Flexibilitet
  • Ärlighet

Smidig administration är en förutsättning för att bedriva en sund verksamhet.