Hjälpt föreningar och förbund i mer än 20 år

Vi har jobbat länge med att förse medlemsbaserade organisationer med system för hantering av den administrativa verksamheten. År 2000 byggdes grunden till Föreningssupports medlemssystem som lanserades 2008 och år 2020 påbörjades nästa generation av plattformen. Vi finns för att hjälpa föreningar växa och få administrationen att minska. Välkommen till oss!

Medlemssystem

Gamla i gemet

Vårt medlemssystem bygger på en kraftfull infrastruktur som utvecklats i över 12 år och hanterat miljontals fakturor och betalningar. Medlemssystemet är en egenutvecklad molnbaserad tjänst för hantering av ditt förbunds eller din förenings medlemmar. Vi har en kraftfull och robust lösning för att hantera förbundsorganisationer med flera underliggande nivåer och 100 000-tals medlemmar. Utvecklingen av våra produkter har alltid skett i nära samarbete med våra kunder, som haft stort inflytande och försett oss med massor av bra tankar och idéer.

Med vår kunskap och erfarenhet vågar vi lova att ni får bra och personlig service, anpassad efter behoven i er verksamhet.

Tommy Föreningssupport

"Smidig administration är en förutsättning för att bedriva en sund verksamhet. Vi jobbar ständigt med att effektivisera processer och flöden så att ni får ut så mycket som möjligt av vårt medlemssystem."

- Tommy Nyberg, Kundansvarig

Medlemsprodukter, tryck och utskick

Mer än bara mjukvara

Vi gör det vi är bäst på - att hjälpa föreningar att växa.
Våra samarbetspartners hjälper oss med det de gör bäst.

När ni skapar era utskick med hjälp av systemets mallar och skickar det vidare för produktion tar våra samarbetspartners över och trycker, kuverterar, sorterar och lämnar över till Postnord för distribution. De hanterar även våra föreningarnas profil- och reklamprodukter.

Vill ni bolla idéer om utformning av trycksaker eller medlemsprodukter?
Kontakta oss så kopplar vi ihop er. De kommer hjälpa er. Det är det de gör allra bäst.

En del av Apptech

Bizsys AB, som är företaget bakom Föreningssupport.se, är en del av Apptech 24 AB med 21 medarbetare.

Apptech är en heltäckande mjukvaruleverantör som hjälper företag och organisationer med webbplatser, intranät, kundportaler, ordersystem, bokningssystem, medlemssystem, personalsystem, iOS, Android-appar och skräddarsydd mjukvara. Med 13 systemutvecklare har vi resurser att ta oss an större uppdrag för anpassningar, men det är också en stor tillgång som ger oss möjlighet att fortsätta utveckla Föreningssupport för framtiden.

Läs mer om Apptech här.

Apptech och Föreningssupport

Senast uppdaterad 04 januari 2024

Små och stora föreningar använder Föreningssupport dagligen

medlemssystemet med tusentals föreningar 1 000 föreningar använder medlemssystemet

Medlemsregister Fler än 200 000 medlemmar i systemet

Medlemsfakturering Över 2 miljoner betaltransaktioner per år

Vill du veta mer?Kontakta oss för en demo redan idag!

Boka personlig demo