Anpassa och beställ

Konfigurera ert system efter storlek och behov.

Ange hur många extra användarlicenser ni behöver Ange hur många extra användarlicenser ni behöver och hur många medlemskap ni hanterar Ange hur många extra användarlicenser ni behöver och hur många medlemskap samt föreningar ni hanterar
Extra användare
kr/st
kr/st
Medlemmar
0,2 kr/st
0,2 kr/st
Föreningar
12 kr/st
12 kr/st
Välj önskade tillval. Detta kan även justeras i efterhand.

kr

kr
/ medlem

Sammanfattning av ert system och kostnad.
Paket

Produkt Antal Pris/mån
kr
Extra användare kr
Medlemmar kr
Föreningar kr
Tillval Antal Pris/mån
kr kr Ingår
Månadskostnad

kr / mån

Pris exkl. moms. Transaktionskostnader för betalningar, brev, SMS etc tillkommer enligt prislista.

Startavgift
Import av medlemmar, konfiguration av formulär och avgifter
Import av föreningar, styrelseuppdrag etc
Konfiguration av betalmetoder
Utbildning via digitalt möte, 1 tim
Utbildning via digitalt möte, 3 tim
Engångskostnad

kr

Pris exkl. moms.

Ange organisations- och kontaktuppgifter för att slutföra er beställning.
Organisation
Dina kontaktuppgifter
Fakturaadress

Vad händer efter beställning?

Efter beställning skickas instruktioner till din e-postadress och ert system konfigureras därefter

Betalning

  • Startavgiften debiteras från den dag systemet är konfigurerat och ni erhållit inloggningsuppgifter via e-post
  • Debitering sker månadsvis baserat på valda moduler, faktisk användning (antal användare, medlemmar, föreningar) och antal transaktioner (t.ex betalningar, utskick) enligt prislista.
  • Ingen bindningstid, 3 mån uppsägningstid

Top