Fakturering

Fakturamodulen utgör grunden för våra utskick – både för massfakturering/avisering, medlemskort och informationsbrev. Här hanterar du fakturor, bokföringsunderlag och avstämningar.

Aviseringar och avprickning

Systemet har stöd för avisering av årsvis eller löpande medlemskap och medlemsavgifterna kan anpassas utifrån verksamhetens behov. Fakturorna kan skickas via brev, e-post eller e-faktura (B2B) med OCR-nummer och dina medlemmar kan betala fakturorna via Swish eller BG.

Aviseringar
Avprickning

Automatisk avprickning

Fakturering och avstämning av medlemsavgifter automatiseras med hjälp av faktura med OCR-nummer. Vid registrerad betalning förlängs medlemskapen så du slipper hålla koll på vilka som betalat och inte.

Hantering av felbetalningar

Eventuella felaktiga betalningar fångas upp av systemet och ger möjlighet att vidta rätt åtgärd.

Failed Payment
Bokforing

Bokföringsunderlag

Kompletta bokföringsunderlag i Excelformat genereras av systemet. Underlagen innehåller såväl en summering samt specifika rader per betalning. För verksamheter med central inkassering finns dessutom aktuell fördelning till respektive distrikt/förening.

Mallhantering

Möjlighet ges att själva anpassa textinnehållet, logotyp och avsändaradress på era fakturor och medlemskort.

Custom
FS Membercard

Medlemskort

Vi kan erbjuda såväl tryckta som digitala medlemskort. Produktion och distribution sköts av oss på Föreningssupport. Tillgång till de digitala korten finns via medlemsportalen "Min sida".

Frigör tid med ett komplett medlemssystem

Medlemsregister

• Widget till hemsida

Till gåvor och insamling

Nyttja era resurser rätt

Med kunskap och förståelse för medlemshantering och kommunikation hjälper vi små och stora föreningar att göra det bästa av sina resurser.