Systemet har stöd för avisering av årsvis eller löpande medlemskap och medlemsavgifterna kan anpassas utifrån verksamhetens behov. Fakturorna kan skickas via brev, e-post eller e-faktura (B2B) med OCR-nummer och dina medlemmar kan betala fakturorna via Swish eller BG.
Fakturering och avstämning av medlemsavgifter automatiseras med hjälp av faktura med OCR-nummer. Vid registrerad betalning förlängs medlemskapen så du slipper hålla koll på vilka som betalat och inte.
Eventuella felaktiga betalningar fångas upp av systemet och ger möjlighet att vidta rätt åtgärd.
Kompletta bokföringsunderlag i Excelformat genereras av systemet. Underlagen innehåller såväl en summering samt specifika rader per betalning. För verksamheter med central inkassering finns dessutom aktuell fördelning till respektive distrikt/förening.
Möjlighet ges att själva anpassa textinnehållet, logotyp och avsändaradress på era fakturor och medlemskort.
Vi kan erbjuda såväl tryckta som digitala medlemskort. Produktion och distribution sköts av oss på Föreningssupport. Tillgång till de digitala korten finns via medlemsportalen "Min sida".
Med kunskap och förståelse för medlemshantering och kommunikation hjälper vi små och stora föreningar att göra det bästa av sina resurser.